Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The phenomenon of multimodality is central to our everyday interaction. 'Hybrid' modes of communication that combine traditional uses of language with imagery, tagging, hashtags and voice-recognition tools have become the norm. Bringing together concepts of meaning and communication across a range of subject areas, including education, media studies, cultural studies, design and architecture, the authors uncover a multimodal grammar that moves away from rigid and language-centered understandings of meaning. They present the first framework for describing and analysing different forms of meaning across text, image, space, body, sound and speech. Succinct summaries of the main thinkers in the fields of language, communications and semiotics are provided alongside rich examples to illustrate the key arguments. A history of media including the genesis of digital media, Unicode, Emoji, XML and HTML, MP3 and more is covered. This book will stimulate new thinking about the nature of meaning, and life itself, and will serve practitioners and theorists alike.