Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Making Marketing Happen

Brian Smith
Hardcover | Engels
€ 222,95
+ 445 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'Making Marketing Happen' is prompted by needs of practising managers who have found the traditional marketing planning texts to be fine in theory, but hard to apply to my special market. In short, it holds that marketing planning fails for most companies because it either does not fit their organizational culture, their market conditions or both.

Successful companies do not plan. They use a hybrid strategy making process including vision, incrementalism and planning. The ratio of these three things is critical and the right ratio is unique to every company. The author develops this argument and explains how companies can construct the right hybrid strategy making process for their situation.

The book has been designed for those practising managers who need more than the planning text book. It will tell you:

* Why attempts at planning are foiled by the market, the company culture or both.
* How effective strategists don't plan, but use organizationally tailored strategy making processes
* How to design the right process for your company and your market
* How to know if the strategy you make is strong before you implement it.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
394
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138441248
Verschijningsdatum:
13/12/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
189 mm x 246 mm
Gewicht:
883 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 445 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.