Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Informatica
  4. Programmeren
  5. Making Isometric Social Real-Time Games with Html5, Css3, and JavaScript

Making Isometric Social Real-Time Games with Html5, Css3, and JavaScript

Rendering Simple 3D Worlds with Sprites and Maps

Mario Andres Pagella
Paperback | Engels
€ 28,95
+ 57 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Anyone familiar with Zynga's Farmville understands how fun and addictive real-time social games can be. This hands-on guide shows you how to design and build one of these games from start to finish, with nothing but open source tools. You'll learn how to render graphics, animate with sprites, add sound, validate scores to prevent cheating, and more, using detailed examples and code samples.

By the end of the book, you'll complete a project called Tourist Resort that combines all of the techniques you've learned. You'll also learn how to integrate your game with Facebook. If you're familiar with JavaScript, HTML5, and CSS3, you're ready to get started.

  • Use HTML5's canvas element to build smooth animations with sprites
  • Create an isometric grid pattern for high-performance graphics
  • Design a GUI that works equally well on mobile devices and PCs
  • Add sound to your game with HTML5's audio element
  • Implement the game's path-finding function with WebWorkers
  • Build a client data model on the server with PHP and MySQL
  • Make your game come alive with dynamic CSS3 objects

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
152
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781449304751
Verschijningsdatum:
4/10/2011
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 234 mm
Gewicht:
231 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 57 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.