Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From body art to baseball cards, comics to cathedrals, pie charts to power ballads . . . students need help navigating today's media-rich world. And educators need help teaching today's new media literacy. To be literate now means being able to read, write, listen, speak, view, and represent across all media--including both print and nonprint texts, such as film, TV, podcasts, websites, visual art, fashion, architecture, landscape, and music. This book offers secondary teachers in all content areas a flexible, interdisciplinary approach to integrate these literacies into their curriculum. Students form cooperative learning groups to evaluate media texts from various perspectives (artist, producer, sociologist, sound mixer, economist, poet, set designer, and more) and show their thinking using unique graphic organizers aligned to the Common Core State Standards