Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Major Gifts Unwrapped

49 Principles for the Accomplished Major Gift Fundraiser

Ruth Irwin
Paperback | Engels | Major Gifts Unwrapped | nr. 2
€ 22,95
+ 45 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Book One covers the basic requirements for a major gift fundraiser to be successful. Book Two is intended to go deeper for both the major gift executive personally and from an organisational perspective for the major gift programme overall. This is a straightforward 'how to' book brimming with ideas for practical application. Learn how to understand a donor's motivations through uncovering their personal interests, values and philanthropic leanings. The 'ask' is covered in detail from leading up to the 'ask', the 'ask' itself and the follow on programme including a description of the proposal to use for the face to face meeting. There are practical steps to influencing a culture of philanthropy within an organisation including setting up an internal stakeholder group with suggested ideas for the terms of reference. Working with the chief executive is key to the success of the major gift programme and there are helpful insights to enhance this working relationship including how to manage donors where the relationship is 'owned' by the chief executive. Finally, there can be some confusion over the use of capital campaigns and there is clarity on how to plan for a capital campaign working out how this marries with a major gift programme.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
166
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 2

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781999906214
Verschijningsdatum:
26/11/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
240 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 45 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.