Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Los procesos de escolarización y el establecimiento de estrategias coh erentes y respetuosas en relación a la acogida del alumnado de origen inmigrante son cuestiones que hoy están en el centro de un debate soci al y educativo. Éstas obligan a redefinir el concepto mismo de educaci ón pública y a revisar el papel que los municipios deben tener en la g estión y planificación escolar. Una educación para todos y de calidad supone asimismo una mejora en la coordinación entre los centros educat ivos y los diferentes agentes escolares. El libro analiza la experienc ia en un municipio concreto (Vic, Barcelona) cuyas singularidades más destacables han sido la fusión de centros y la distribución del alumna do inmigrante. En ellas se condensan, en un proceso abierto con luces y sombras, algunos de los aspectos más significativos de las políticas educativas actuales.