• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Made to Stick E-BOOK

Why some ideas take hold and others come unstuck

Dan Heath, Chip Heath
E-book | Engels
€ 9,49
+ 9 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

A NEW YORK TIMES AND INTERNATIONAL BESTSELLER

'This book is a gift to anyone who needs to get a message across and make it stick.' New Statesman

'Smart, lively . . . such fun to read.' Guardian
_________________________________________________


Mark Twain once observed, 'A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on.' His observation rings true: urban legends, conspiracy theories, and bogus news stories circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas - entrepreneurs, teachers, politicians, and journalists - struggle to make them 'stick'.

In Made to Stick, Chip and Dan Heath reveal the anatomy of ideas that stick and explain how to make ideas stickier, such as applying the Velcro Theory of Memory, using the human scale principle and creating curiosity gaps. Along the way, they reveal that sticky messages of all kinds - from the infamous 'kidney theft ring' hoax, to a coach's lessons on sportsmanship, to a vision for a new product at Sony - draw their power from the same six traits.

Made to Stick reveals the vital principles behind winning ideas - and tells us how we can apply these rules to making our own messages stick. It will transform the way you communicate.
_______________________________________________________
'An entertaining, practical guide to communication.' Financial Times

'
This is great for anyone planning a speech or trying to get their message across at work.' Psychologies

'The Heaths push beyond what sounds like it should work and explain why it actually does.' Time Magazine

'Anyone interested in influencing others . . . can learn from this book.' Washington Post

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781407008240
Verschijningsdatum:
3/09/2008
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 9 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.