Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Made in China

What Western Managers Can Learn from Trailblazing Chinese Entrepreneurs

Donald N Sull, Yong Wang
Hardcover | Engels
€ 41,95
+ 83 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Executives worldwide have studied and emulated U.S. entrepreneurs from Bill Gates to Michael Dell. Yet, we know next to nothing about the pioneers who are reshaping the world's second largest economy: China. In the face of murky ownership structures, inconsistent access to capital, shifting industrial policy, and other obstacles, an elite few Chinese firms have thrived during the turbulence of the last decade. In Made in China, Donald N. Sull profiles eight of these formidable ventures to reveal the secrets behind their surprising success. Based on extensive research, including in-depth interviews and access to corporate archives, Made in China explores these entrepreneurs' winning strategies, from how they anticipate and maneuver through emerging threats and opportunities (active waiting) to how they manage risks and how they consistently out-execute rivals. Taken together, these principles represent a comprehensive model for managing in unpredictable environments worldwide. An insider's look at the playbook of some of the world's savviest and most resilient entrepreneurs, Made in China is essential reading for companies operating in China or in any volatile industry or market. Sull is an associate professor of management practice at London Business School. Previously an assistant professor of business administration at Harvard Business School, Sull was also a consultant at McKinsey & Co., Inc. He advises both multinational firms and new ventures in several countries.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
231
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781591397151
Verschijningsdatum:
1/06/2005
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
161 mm x 241 mm
Gewicht:
526 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 83 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.