Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
On November 1, 1957, traffic officially opened on the Mackinac Bridge. That was the culmination of 70 years of talking and dreaming about a bridge across the Straits of Mackinac, of discouraging attempts for legislative and congressional approval, of efforts to raise the funds, and finally of a three-year construction program necessary for the world's longest and costliest (to date) suspension bridge. Michigan's greatest symbol is expertly maintained, fully funded, and amazingly resilient to the many forces and factors of man and nature that have failed to seriously affect its status as the lone highway link between Michigan's two main peninsulas. The "miracle bridge" at the Straits of Mackinac truly allows a view that epitomizes the state motto of Michigan, Si quaeris peninsulam amoenam, circumspice, or "If you seek a pleasant peninsula, look about you."