Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'Vraag geen aandacht. Eis invloed.' Dat is het motto van het communicatiebureau Growth Inc dat Peter De Keyzer en Olivier Van Horenbeeck samen runnen. Veel bedrijven stellen zich tevreden met aandacht, maar die is vluchtig. Invloed is duurzaam en beter bestand tegen de schokken van een wereld die sneller verandert dan ooit tevoren. In dit boek leggen De Keyzer en Van Horenbeeck uit hoe je invloed krijgt als individu of als organisatie, en hoe je die invloed gebruikt om impact te hebben. Op je eigen omgeving, op je stakeholders, op de samenleving waar je deel van uitmaakt. Uit het leven gegrepen voorbeelden uit diverse domeinen tonen hoe invloed in de praktijk werkt. Van Roger Federer, Sherlock Holmes en een anonieme Somalische taxichauffeur tot Xi Jinping, Donald Trump en Angela Merkel. Experts als journalist Peter Vandermeersch, de voormalige Nederlandse minister-president Jan Peter Balkenende en 'superkabinetschef' Frans Van Daele (de rechterhand van Europees president Herman en van koning Filip) geven een unieke inkijk in het complexe spel van invloed verwerven en uitoefenen. In een tijdperk waar politiek leiderschap zeldzaam is geworden en waar systemen overal op hun limieten botsen, zijn ondernemingen meer dan ooit de echte agents of change. Ze zijn vandaag dé motor achter verandering en vooruitgang. Als ze er tenminste in slagen om invloed te verwerven en uit te oefenen. Dit boek helpt hen een stevig eind op weg.