Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Luxury Wine Marketing

The art and science of luxury wine branding

Peter Yeung, Liz Thach
Hardcover | Engels
€ 94,95
+ 189 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Wine has been considered a luxury product since the time of the ancient Egyptians, and today is coveted by collectors and wine enthusiasts from around the world. Yet little has been written about the world of luxury wine marketing, explaining how a wine brand can enter that special realm. This book helps to demystify the process by describing how to craft, implement, and maintain a luxury wine brand. Beginning with a definition and history of luxury wine, the authors then explain the unique business model and consumer segments for luxury wine, before outlining industry best practice in the building of luxury wine brands. Each chapter is supplemented with a vignette of a successful luxury brand producer, and provides beneficial advice on the long-term vision and passion that is necessary to create a successful luxury wine marketing strategy. This book also contains original research conducted by the authors on the size of the luxury wine market and analysis of its segmentation by region, allowing for new and unique insight into the world's top wine regions. Written as both a practitioner's guide and as a wine business textbook, Luxury Wine Marketing is a cornerstone reference resource for the business of wine.

Awards: OIV Awards 2020 Special Mention, Vitivinicultural Economy Category; Gourmand International Awards 2020 World Of Wine Hall of Fame

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
302
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781913022044
Verschijningsdatum:
23/09/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
598 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 189 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.