Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From Publishers Weekly: Nezhukumatathil's fourth book is fascinated with the small mechanisms of being, whether natural, personal, or imagined. Everything from eating eels in the Ozark mountains to the history of red dye finds a rich life in her poems. At times her lush settings and small stories are reminiscent of fairy tales ("The frog who wanted to see the sea was mostly disappointed"), while at others Nezhukumatathil speaks with resonance and fierceness: "The center of my hands boiled/ with blossoms when we made a family. I would never flee that garden. I swear to/ you here and now: If I ever go missing, know that I am trying to come home." Even as the poems jump from the Philippines to India to New York, they still take their time, stopping to notice that "there is no mystery on water/ greater than the absence of rust," and to draw small but wonderful parallels: "I loved you dark & late. The crocus have found ways to push up & say this/ too."