Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written in the aftermath of World War II, Love Goes to Press opened in London in 1946 and on Broadway in 1947. At the time a relief for the survivors of Blitzkrieg and ration cards, today it is a devilishly entertaining portrayal of the Battle of the Sexes. In this romantic farce, set in a press camp on the Italian front in 1944, two women war correspondents--smart, sexy, and famous for scooping their male competitors--struggle to balance their professional lives with their love lives. The American literary tradition is replete with stories of "men without women," but in Love Goes to Press Martha Gellhorn and Virginia Cowles have created a world of "women without men." Complications ensue when one of our heroines unexpectedly encounters her ex-husband, a famous writer whom she had divorced on the grounds of plagiarism. This Bison Books edition features a preface and an updated afterword by Sandra Spanier discussing her recent archival discoveries, her experience of working with Gellhorn to publish the play for the first time, and the strong resemblance of the leading man to Gellhorn's ex-husband, Ernest Hemingway.