Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The recently deceased French-American sculptor Louise Bourgeois (1911-2010) was one of the most important artists of the last century. Her fleshy blobs, skeletal spiders and the aggressive fragility of her work offered a new solution to the antagonism between the figurative and the abstract that had previously been part and parcel of modernism. Bourgeois herself provided a unique interpretive level to modern art through the uses she made of childhood trauma, family life and sexuality. This accessible study serves as both an ideal introduction to the central themes of the late artist's oeuvre and as a commemoration of her one-hundredth birthday. Over the course of nine chapters, it examines her life, her exploration of the works of other artists and the transformation of her emotions into such works of art as the now iconic pieces "Destruction of the Father," "Fillette," "Cells" and "Maman."