Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Do you speak "business" or "IT"? Perhaps you speak a little of both. In today's connected world, where business and IT are fused, chances are that if you're a business or IT executive, or someone working to transform a business, you speak a little of both. But what if there was a "third" language? A common language that was natural for both "business" and "IT," straightforward enough to use, yet sophisticated enough to work in today's connected world? What if such a language only comprised a handful of words? With such a language, the "loss in translation" between the business and IT would happen less, because both would be using the same language. With such a language, business outcomes and transformations would become much more achievable. This handbook describes what this language is-the language of Information Systems for the 21st century.