Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Education faces its own credibility crunch as overschooling combines with undereducation to leave young people overqualified and underemployed. This book reveals what has gone wrong in schools, colleges and universities and how this relates to the changing relationship between young people, educational qualifications and employment in the early 21st century. Combining their experience across sectors, the authors present a comprehensive review of education and training from primary to postgraduate schools. Meeting the crisis in policy and theory, they suggest new pedagogical principles are needed to combine research with teaching to produce as well as reproduce knowledge through application, creation, experiment, scholarship and debate. This new pedagogy would both reclaim the expertise of teachers and enable students to find purpose in what they study. They advocate a new educational politics bringing together students and teachers in new conceptions of education and democracy as the only opportunity to break the impasse in education at all levels.