Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La presente obra, con el objetivo de analizar la situación de los servicios sociales de atención primaria en España ante el cambio social, gira en torno a la realización de una encuesta a los principales agentes del sistema de servicios sociales: profesionales de los centros de atención primaria. A partir de sus opiniones y valoraciones respecto a las problemáticas sociales y a los mecanismos de gestión y organización del sistema, se estableen los principales retos que debería afrontar el sistema para su mejora.El texto se estructura en tres partes. En la primera se exponen los planteamientos y bases conceptuales que han guiado el estudio. La segunda parte está dedicada a la explotación y análisis de la encuesta que, además de presentar el perfil de las personas encuestadas, se centra en los tres aspectos clave que se han indagado: la percepción sobre las viejas necesidades sociales y las emergentes, la percepción sobre la respuesta institucional a los cambios sociales y la percepción sobre retos de futuro. La tercera parte está dedicada a las conclusiones del estudio y a presentar algunas propuestas ante los retos de futuro. Finaliza el libro con unas Notas de prospectiva a modo de reflexión final