Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Blos reexamina aquí la teoría esbozada en su libro "On adolescence" (1962), a la vez que ejemplifica su aplicación en dos casos clínicos -de "Susan" y "Ben"- seleccionados entre un grupo de preadolescentes que durante seis años recibieron tratamiento individual en una clínica de orientación infantil. Se alterna la exposición cronológica y sistemática del tratamiento con comentarios relativos a la técnica terapéutica y a las hipótesis teóricas que la sustentaron. Trata de mostrar la dinámica del ingreso en la adolescencia y de establecer frecuentes vínculos con el "período de latencia" previo y las fases posteriores. Procura así insertar esa etapa dentro de un marco evolutivo más general, de acuerdo con su convicción de que en ella se puede rastrear la génesis de muchas perturbaciones de la adolescencia propiamente dicha. Modelo de rigor teórico y de claridad expositiva, es un clásico del psicoanálisis aplicado convertido en una obra de consulta indispensable para psicólogos, educadores y especialistas en desarrollo infanto-juvenil.