Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A classic study of Christian Iife in changing cultures, between the New Testament and the present day, first published in English in 1960 and long unavailable. `It is impossible to distil a pure creed. Every generation must proclaim the gospel in its own terms. It is foolish to withhold belief from the creeds of another generation simply because we cannot use their language today. But it is just as foolish to assent to all the creeds together, as if orthodoxy were like some cafeteria where you are obliged to eat something of everything... The New Testament contributors were courageous enough to be one-sided. They made their choice, and preached the message in terms their hearers could grasp, opposing clearly the special dangers of their time and place. Must our younger generation (or to take a quite different example, the Japanese people) first be converted to a Hebrew or Greek way of thinking in order to be able to receive the gospel? Or may we, without denying the old creeds, proclaim the same truth in the West, perhaps in terms of the meaning of God's acts for our existence, and in Japan, perhaps in quite different terms?'