Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this new book by Hans Belting, three essays are united by one theme--the persistence of perspective after its supposed demise in the hands of modernism. Belting addresses perspective in the works of Marcel Duchamp, Hiroshi Sugimoto and Jeff Wall, in the process opening up new approaches to their work. According to Belting, the door that Marcel Duchamp installed for his final masterpiece, "Etant Donnés" (which Belting tells us was inspired by a bout of seasickness on a trip to Buenos Aires) was a decisive touchstone for both Sugimoto and Wall in their formative years, and he demonstrates how they have referenced its maker many times since. Belting's argument, embellished with many illustrations, makes for a thorough reassessment of perspective.