Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sources et problematiques de l'insolite et de l'onirisme Aux sources du theatre insolite La derealisation par la mise en scene L'insolite est-il une categorie dramaturgique ? Texte dramatique et ecriture scenique Le theatre meconnu de Louis Foucher Les libertes insolites du reve et la dramaturgie Insolite et onirisme dans le theatre de Georges Schehade Les formes de l'insolite dans le theatre de Samuel Beckett La proliferation dans le theatre d'E. Ionesco L'insolite dans La Soif et la Faim, d'E. Ionesco Jean Tardieu et l'insolite dramaturgique L'imagination de Rene de Obaldia et de Romain Weingarten Onirisme scenique et representations de la societe Censure et representation chez Arthur Adamov Structures dramatiques dans Le Balcon et Les Negres de Jean Genet Les principes d'A. Artaud et le theatre chinois contemporain Retrospectives et perspectives. Conclusions par Paul Vernois