Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
This report is a 20-month longitudinal investigation of six international teaching assistants newly arrived in the U.S. and their spoken English fluency and prosody. The goal was to create a developmental account of ITAs' growth against the backdrop of key institutionally-determined events in ITAs' careers: Language-focused interventions, teaching-focused interventions, and teaching assignments. A second goal is to consider the roles of explicit and procedural knowledge in second language fluency and prosody growth, with consideration to ITAs' L1s and their spoken L2 ability upon arrival at an institution. Both of these variables, and ITAs' career experiences (interventions, teaching assignments, etc.), are linked. There were four data collections in which participants did two parallel tasks based on short texts from their academic areas: Reading a passage aloud from a text, and presenting on the passage topic. The results showed that ITAs held steady or improved their spoken speech rates, but not necessarily their ability to speak in complete idea units. Some ITAs improved on the prosody measures, but others did not, particularly on the presentation task, suggesting a sustained sensitivity of ITAs' talk to task demands. Ratings on ITA comprehensibility from undergraduates generally reflected shifts in ITAs' fluency and prosody. The results propose an important implication: When learners no longer have the benefit of language-focused instruction, and their explicit knowledge of fluency and prosody features is no longer salient, does this shut down a path to proceduralization?