Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Since the 1970s, London has developed rapidly as a tourist location. A combination of factors have helped to facilitate this - visa-less travel from Europe, cheap flights, faster long-haul flights, greater affluence in key countries like China, and (at times) favourable exchange rates have all contributed. To meet this demand, London Transport initially developed their Round London Sightseeing Tour, which was first introduced in 1951. Other companies tapped into the burgeoning market, developing new facilities like hop-on, hop-off routes and providing taped commentaries in a variety of languages. The London Coaches division, responsible for tourist services, was the first part of London Buses to be privatised. Since then, their successors and other operators have continued to compete in this thriving market. This book examines the various operators that have catered for tourists in the heart of our capital since 1970 and the vehicles that they have used.