Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As London evolves into a Babylonian-style city of lofty towers, the artist Anna Keen was inspired to paint this metamorphosis, imagining its future townscape. While each new edifice heads to the heavens, the exposed entrails of these vast construction sites strangely resemble ruins. Keen's large canvases are enriched with details stemming from her patient observation, on-the-spot sketches, and voyages around the city by helicopter, boat, road, and on foot. Like the eighteenth-century artist J. M. Gandy, who simultaneously painted London in ruins and in construction, Keen takes us just beneath the surface of the metropolis to where the emotional landscape lurks and shows us where the soul of London is heading. Internationally renowned London-based author and art historian Edward Lucie-Smith, who has followed Keen's painting career since 1995, provides a foreword.