Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le mur de Berlin vient d’être érigé. Christian Stölzel agonise à son pied. Christian. Elle criait Christian. C’est Anneliese qui criait Christian. Anneliese. Personne d’autre que ma sœur. Ma grande sœur amère. Bouger. Lui faire signe… Quels cris entend l’oreille de l’étudiant blessé sinon les cris rêvés de ceux-là mêmes qu’il a aimés et haïs ? Que revoit-il sous ses paupières closes ? Que lui restitue sa mémoire ? Extraordinaire Berlin de 1961. Aventure tragique et bouffonne de la construction du mur. Atmosphère étrange. Attente de cataclysmes. L’office des ténèbres décrit, dans une langue flamboyante et incantatoire, dans un style réaliste et transfiguré — langue et style dont le roman contemporain offre peu d’exemples —, l’apprentissage, jusqu’à l’ultime, de notre essentielle solitude.