Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Cuando lo siniestro decide que se hace visible, se hace visible y punto. No debería estar ahí, pero está. Queda la realidad subvertida por la incursión de lo imposible y esa idea deja un poso en el ánimo muy difícil de borrar. Gemma Solsona Asensio fue una de esas niñas que se anclaron en el embrujo gótico, en la tormenta y la noche como boca de lobo. Por eso este volumen de cuentos terribles. He aquí una muestra de sus subversiones favoritas, en conexión con las obras que más miedo placentero le han dado. Shirley Jackson, Juan José Plans y Chicho Ibáñez Serrador, Pardo Bazán, Ana María Matute, Mercé Rodoreda, Hans Christian Andersen, Carlos Enrique Taboada, Antonio Mercero o Henry James; todos ellos han dejado impronta, han colocado un escalón para ir subiendo hacia las regiones más oscuras. Lo que se esconde al final de la escalera nos acerca a la magia, al niño-monstruo, a la casa despiadada. Y, de la mano de lo incierto, entramos en las regiones de la imaginación desbordada, otro de los tópicos que recorren esta escalera de miedos. Gemma Solsona ha creado un universo redondo de múltiples facetas al que os invito a adentraros. Estos relatos no van a tener piedad. Van a mostrarse implacables. Pero estaréis de acuerdo conmigo en que de algo hay que morir.Ana Martínez Castillo