Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El estudio de Miguel Macaya no está ni en el campo ni en la ciudad, sino en un polígono, entre unos montes bajos y el mar. Sólo el monte se intuye, más allá de la autovía por la que se llega a la calle Penedés. Y el mar, aunque no se vea, es importante que esté allí. Macaya se acerca a observarlo con frecuencia, dando un paseo en bicicleta o andando un rato por la playa. El mar está muy presente en sus cuadros. «Yo soy pintor.» No recuerdo la primera vez que lo dice, pero lo repetirá a menudo a lo largo de nuestras conversaciones. Y con razón. Como Orbaneja, el pintor ubetense del que nos da noticia don Quijote, Miguel Macaya pinta lo que sale de su pincel, y su obra no precisa más discurso que el que plasma en sus cuadros. Ni siquiera un título.En estas tres conversaciones, aprendemos cómo trabaja este pintor al que no le agrada la palabra «artista», cómo elige a sus animales y por qué desnuda los paisajes. Una pista, acaso, del orden que hay detrás de ese mundo algo enigmático que refleja su pintura.