Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
No one knows when the first sail was raised to propel a boat on the River Mersey, but much speculation abounds. Theoretically, sailing ships could have used this stretch of water in as far back as pre-Roman times, but the oldest proven vessel was that of the Middle Ages. In this volume, Michael Stammers tells the history of the many Liverpool sailing ships from 1565, the year of the first list of Liverpool Shops - there were twelve, ranging from the bark Eagle, of 40 tons to the boat Good Luck of 6 tons - through the age of slavery and into the 1930s.Even after the advent of stream propulsion, sail still ruled in many parts of the world and Liverpool was no exception. Four-masted barques such as Olivebank and Celtic Glen were a common view in the dock system and were a stunning sight to behold.