Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Possibly the sort of wargame H.G Wells might have developed if he had been a child in the 1970s. But perhaps not. Written by Tim Gow (shown left) and Bertrand Plastique, the book recreates battles from the era of the Cold War. Based on the original ideas of H.G. Wells, this book brings the original toy soldier rules up to date to recreate wars from the time of the Cold War onto the wargamer's table top or preferably, his lawn. The rules grasp the essentials of Cold War combat; movement, close assault, direct fire, artillery and air support. They also include additional rules to cover the complexities of engineering, smoke and the wider air battle. They do so in a style reminiscent of Little Wars, just with tanks and aircraft. These rules are straightforward, but comprehensive toy soldier rules that allow the wargamer to experience the battles, actual and potential, from those days.