Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'objectif de cet ouvrage collectif est d'établir des liens entre didactique des langues maternelles et des langues secondes, et ouvrir un champ d'études autour de la question des contextes plurilingues susceptibles de peser sur les pratiques scolaires et extrascolaires et sur les attentes de l'école en la matière. L'ambition principale est d'établir des liens didactiques, épistémologiques et pragmatiques entre l'acquisition des savoirs de base et l'enseignement/apprentissage des langues en contexte plurilingue.