Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The issues of literacy and illiteracy have made their presence felt in every country of the world. Anyone who has explored these issues quickly comes to understand that, because the acquisition of basic literacy is no longer enough, these concerns may never go away entirely. This bibliography is conceived as a starting point for continued research and study in the areas of literacy and illiteracy. Chapter one deals with international and national research in literacy. The international research section is subdivided into sections pertaining to cross-cultural, cross-national, world literacy, and world regional research in literacy. The national research section lists countries alphabetically with the United States being further subdivided into general and state-by-state sections. Illiteracy and UNESCO and literacy in the third world are the subjects of chapters two and three respectively. Cross-referencing is provided by author and subject indexes. This volume provides much-needed access to information on literacy and illiteracy for teaching, research, and planning purposes.