• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Literacy Intervention in the Middle Grades

Word Learning, Comprehension, and Strategy Instruction, Grades 4-8

Kevin Flanigan, Latisha Hayes
Paperback | Engels
€ 44,95
+ 89 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

No two students in grades 4-8 are identical, and many struggle with literacy for different reasons. Using a teacher-friendly, hands-on approach, this eminently practical book walks educators through the nuts and bolts of literacy intervention in the middle grades. Highlights include "North Star" principles to orient instruction, an assessment flowchart, and extended case studies of three middle-grades learners. The book offers evidence-based intervention practices for targeting specific literacy components, including word recognition, fluency, vocabulary, and comprehension. Teachers are guided to plan structured but flexible interventions that promote literacy growth and engagement. Sample lesson plans and clear, engaging figures illustrate how to make literacy intervention work for all students.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
266
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781462551019
Verschijningsdatum:
27/12/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
176 mm x 252 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 89 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.