Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Although written language historically has relegated women to the silence of the margins, writing can place women's voices among those that would be heard. Scholars in composition and rhetoric have done little since Janet Emig's (1971) influential study of twelfth-grade writers to look at adolescent women's specific situations and experiences vis-à-vis writing. This ethnographically designed book reinterprets Emig's findings through the lens of Judith Butler's performance theory and reports on three years of participant observation examining the writing of students enrolled in women's studies at Aspen Grove High School, a suburban school in the Intermountain West region of the United States. Writing enhances the personal, intellectual, and political development of the students enrolled in the class. Students, female and male, find writing to be a critical part of a process that contributes significantly to self- and social transformation.