Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dès Hamlet et Panurge, Jean Paris ouvrait une voie nouvelle, qu’il affirmait dans un grand volume de Change : La critique générative. Elle s’étend maintenant à de nouveaux champs : après Shakespeare, Balzac, Maupassant... La voici qui s’élargit jusqu’à l’espace de la peinture, dans une “syntaxe du visible”. Par-delà l’ancienne analyse structurale, elle déploie, dans la perspective transformationniste, une “nouvelle méthode de lecture”. L’armature secrète du visible - et du lisible - est mise à nu : elle rayonne dans les surfaces, comme sur la fresque de Giotto.