Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Linking Competence to Opportunities to Learn

Models of Competence and Data Mining

Xiufeng Liu
Hardcover | Engels | Innovations in Science Education and Technology | nr. 17
€ 139,95
+ 279 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

For many people, a high standard for student learning is desirable. This is what underlies current standard-based science education reforms around the world. As someone who was born and brought up in a less-privileged home and educated in a resource-limited school environment in a developing country, I always had to study hard to meet various standards from elementary to high school to univ- sity. My first book in English published over 10 years ago (Liu, X. [1996]. Mathematics and Science Curriculum Change in the People's Republic of China. Lewiston, NY: The Edwin Mellen Press) provided me an opportunity to examine standards (i. e., Chinese national science teaching syllabi) from a historical and political point of view. I argued that standards are developed for particular poli- cal agendas in order to maintain the privileged position of certain groups (i. e., urban residents) in a society at expenses of others (i. e., rural residents). Thus, underneath standards is systematic discrimination and injustice. Since then, I have had opportunities to study the issue of standards in much more breadth and depth. This book, Linking Competence to Opportunities to Learn: Models of Competence and data mining, provides me an opportunity to examine standards from a different perspective: opportunity to learn.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
140
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 17

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781402099106
Verschijningsdatum:
15/05/2009
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.