Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Written in clear and simple Spanish, this book introduces the grammatical and phonetical systems of Spanish by means of a contrastive analysis of Spanish and English. Presents a systems analysis to be used as a basis for error analysis in the classroom. Briefly outlines a model of language acquisition and discusses the relationship between linguistic theory and teaching methodology. Gives overview of articulatory phonetics and contrasts Spanish phonetics with English; develops the system of phonological rules of Spanish; and treats the formation of the verb tense-mood system. Considers morphology of nouns and adjectives, some illustrative derivational processes and morphophonemic processes, form and syntax of pronouns, semantics and the function of the lexicon in language teaching, verb tenses and their semantic functions, and subjunctive and indicative moods. Also offers suggestions for the study of language and culture. Specific theoretical models are avoided. Includes both mechanical exercises and topics for discussion.