Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ce livre propose une hypothèse relative à une histoire singulière, celle du regard des humains de sexe masculin sur le corps des humains de sexe féminin : un corps que les femmes ne sauraient reconnaître, un corps fabriqué par le sexe masculin pour son usage, et qu'on appellera l'incorporel féminin. La femme logerait ce faisant à l'intérieur de deux corps : le sien, et cet autre construit par le masculin. La question de la différence des sexes est trompeuse tromperie car ce qui est masqué, ce sont les rapports de la sexualité (masculine) et de la génitalité (féminine). Il s'agit, à terme, de traiter de la caducité des pères et de la paternité, de sortir du triangle dipien qui agit comme un obstacle à la pensée jusqu'à paralyser le raisonnement féministe, et le vouer à l'épuisement et à l'usure. Ce qui fait la femme, c'est de l'originaire, ce qui fait l'homme relève de l'imaginaire. La psychanalyse nous laisse interrogateur après Lacan. Y aurait-il du rapport sexuel ?