Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L’inconscient est souvent représenté comme une affaire de mauvaise volonté : on ne veut pas savoir, on ne veut pas dire. D’où la contradiction, puisque l’hypothèse selon laquelle celui qui parle veut dire ce qu’il dit est celle de l’omniscience. L’inconscient n’est pas ce qu’on ne veut pas dire, mais ce qu’on ne sait pas dire. Exposer le concept d’inconscient appartient à la théorie de l’énonciation, si une telle théorie est possible. Elle l’est, si on peut montrer comment s’y est pris celui qui parle de l’énonciation pour dire ce qui arrive, non seulement à celui dont il parle, mais encore à lui-même qui en parle.