Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les écoles situées en milieux à risque (ZEP, France; REP, Suisse) doivent composer avec différents facteurs: taux de décrochage et d'abandon de la profession plus élevés chez les enseignants; chez les élèves, cultures de l'action, de l'oral et du temps présent; faible taux de littératie; bagage de connaissances moindres; difficultés d'apprentissage... C'est pourquoi certains États ont adopté des mesures afin de mieux soutenir le personnel et les élèves fréquentant ces milieux. À cet égard, différentes études examinent le rôle que peut jouer la philosophie pour enfants (PPE) en contexte de défavorisation. Seulement, aucune n'examine les processus d'intégration et les retombées de la PPE dans le cadre de la formation initiale à l'enseignement, une donnée qui paraît précieuse dans la mesure où bon nombre d'enseignants novices débutent leur carrière dans ces milieux. Le présent livre expose des résultats issus d'une étude exploratoire en ce sens, lesquels conduisent à questionner les pratiques enseignantes des stagiaires ainsi que la formation initiale sur laquelle s'appuient ces pratiques.