• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Likeable Social Media, Third Edition: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing on All Social Networks That Matter

Likeable Social Media, Third Edition: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing on All Social Networks That Matter

Dave Kerpen, Michelle Greenbaum, Rob Berk
Paperback | Engels
€ 44,45
+ 88 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Harness the power of social media to attract new customers and transform your business! More than three billion people are now on social media. If you're not in the social media marketing game, you're not in the game at all. From one of the world's leading figures in the world of social media marketing, Likeable Social Media reveals everything you need to know about building your brand and attracting & retaining loyal customers through smart, savvy social media engagement.
This updated edition of the bestselling classic is packed with expert advice and new case studies that demonstrate the latest best practices. You'll find critical information about new and relevant social media platforms, such as Snapchat, along with updated tools, and tactics around video, mobile, paid media, and data; and need-to-know insights into existing platforms/content, including Instagram, LinkedIn and Facebook stories. Likeable Social Media shows you how to: -Engage customers and crowdsource innovation online -Create content that resonates with consumers and provides value-Integrate social media into the entire customer experience-Effectively deal with criticism and negative feedback on social media-Grow your audience across social channels, and much more

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781260453287
Verschijningsdatum:
14/02/2019
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 229 mm
Gewicht:
390 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 88 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BOOK FRIDAY

50% korting

op een grote selectie boeken
BOOK FRIDAY
Black Friday: 50% korting op boeken
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.