Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is concerned with the presence of familiar objects in unfamiliar places. It examines the literary practice of inserting imaginary photographs of art, architecture, and people into novels and short stories. These photographs are fictive objects, although some, especially those of art and architecture, have equivalents in real life. The book examines the presence of invented photographs in the writings of six authors who made extensive use of this practice. The first part of the book concentrates on E. M. Forster, while also including some discussion of imaginary photographs in Sinclair Lewis's novel Main Street. The second part of the book analyses the uses of photographs in the writings of Forster's near contemporaries, with separate chapters being devoted to Henry James, Marcel Proust, James Joyce, and Virginia Woolf. An epilogue touches on Christopher Isherwood, a member of the next generation of British writers. The book focuses upon largely unexplored areas in the writings of these authors - what Virginia Woolf in 'Modern Fiction' styled 'un-expected places'.