Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Life in Media

A Global Introduction to Media Studies

Mark Deuze
Paperback | Engels
€ 96,45
+ 192 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A new way to teach media studies that centers students' lived experiences and diverse perspectives from around the world.

From the intimate to the mundane, most aspects of our lives--how we learn, love, work, and play--take place in media. Taking an expansive, global perspective, this introductory textbook covers what it means to live in, rather than with, media. Mark Deuze focuses on the lived experience--how people who use smartphones, the internet, and television sets make sense of their digital environment--to investigate the broader role of media in society and everyday life.

Life in Media uses relatable examples and case studies from around the world to illustrate the foundational theories, concepts, and methods of media studies. The book is structured around six core themes: how media inform and inspire our daily activities; how we live our lives in the public eye; how we make distinctions between real and fake; how we seek and express love; how we use media to effect change; how we create media and shared narratives; and how we seek to create well-being within media. By deliberately including diverse voices and radically embracing the everyday and mundane aspects of media life, this book innovates ways to teach and talk about media.

  • Highlights diverse international voices, images, and cases
  • Uses accessible examples from everyday life to contextualize theory
  • Offers a comprehensive, student-centered introduction to media studies
  • Extensively annotated bibliography offers dynamic sources for further study, including readings and documentary films

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
334
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780262545587
Verschijningsdatum:
25/07/2023
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 229 mm
Gewicht:
756 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 192 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.