Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Liderar en una cultura de cambio ofrece a los directivos de empresas, de organizaciones no lucrativas y del sector público nuevas perspectivas y muy oportunas sobre la dinámica del cambio. Michael Fullan, autor de prestigio internacional y experto en procesos de cambio organizativo, presenta un enfoque diferente e imaginativo para navegar por los entresijos de los procesos de transformación y muestra cómo los líderes de todo tipo de organización pueden conseguir sus objetivos y convertirse en profesionales de excepción. El autor se inspira en las ideas y teorías más recientes sobre liderazgo eficaz, aporta ejemplos de casos de transformación a gran escala e identifica una convergencia en la que se interrelacionan las que él denomina las cinco competencias centrales: definir un fin ético, no perder de vista los procesos de cambio, cultivar relaciones, compartir el conocimiento y definir un punto de vista y un contexto que doten a cualquier organización de coherencia.