Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Does theology liberate only bodies with official desires, well-scrubbed skin, and sober clothing? Might it bring good news to the rest to madwomen of all sexes, dancers in smoky bars, devotees of disreputable saints? Marcella Altahus-Reid insisted on asking such questions sharply, unflinchingly, but with unfeigned joy. She shows us still how to answer them. --Mark D. Jordan, Richard Reinhold Niebuhr Professor of Divinity, Harvard Divinity School. Marcella Althaus-Reid has drawn together a number of the most exciting Liberation Theologians currently working in Latin America and beyond, whose work offers a wider and more complex critique of reality which is prepared to engage with issues of sexuality, race, gender, culture, globalization and new forms of popular piety. The contributors show that Christianity in Latin America cannot avoid taking into account and engaging with issues concerning sexuality and poverty when reflecting on the construction of Christian faith and identity. They represent Liberation Theology in motion: dynamic, unsettling, still struggling with orthodoxy while engaging in the broad struggle for justice that includes sexual justice.