Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'édition 2025 de L'État du management met l'accent sur des problématiques caractérisant l'environnement des entreprises à l'heure de l'Anthropocène et qui les conduisent à se transformer (décarbonation ou IA). Qu'il s'agisse de la télémédecine, des organisations hybrides, des étiquetages nutritionnels et environnementaux ou des méta-organisations de la société civile, les travaux des chercheurs du laboratoire Dauphine Recherches en Management (DRM) s'attachent à explorer les transformations à l'œuvre de manière à mettre en perspective les enjeux managériaux soulevés. D'autres contributions prolongent des réflexions, entamées dans les éditions précédentes, sur l'émergence d'une comptabilité écologique, l'usage des indicateurs de pilotage, le rôle des influenceurs ou encore la recherche du sens du travail à travers la conflictualité au sein des organisations. Cette édition est complétée par une synthèse de la vie des affaires au cours de la période octobre 2023-septembre 2024. Cet ouvrage a été réalisé sous la direction de Sarah Lasri, Céline Michaïlesco et Sébastien Damart.