Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
For centuries entrepreneurs have turned to sources of all hues for inspiration from books to places. But once they've started going to the movies, things have changed dramatically. One of the most powerful forms of mass media, films have always packed a punch, and soon after the first movie had started hitting the streets, they started jogging the entrepreneurial mind. But there have not been enough attempts to distill and compile these lessons for the young and aspiring businesspersons. This book is attempting to fill that gap. Aimed at entrepreneurs across the globe, it imparts precious lessons from 21 uniquely curated movies, teaching them in that process a thing or two about marketing, motivation, sales, stumbling blocks, crises, opportunities, workforce management, strategy, leadership, and more. So, grab your coffee and popcorn cups, let's go to the movies and yes, this means business!