Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Le présent travail est basée sur une compréhension du contexte de l'éducation enfantine comme étant complexe et spécifique. Cette recherche a comme objectif de connaître les compétences mobilisées par les enseignantes qui visaient à ajuster leurs routines pour répondre à des imprévus. Les objectifs spécifiques ont été de décrire les routines en tant que pratiques, d'analyser les ajustements face à des imprévus et d'identifier les connaissances professionnelles que les enseignantes mobilisent afin d'ajuster ces routines. Concernant la routine, il a été observé que les enseignantes la conçoivent de manière structurante, mais qu'elles gardent une préoccupation plus orientée vers les soins que vers l'éducation - les deux aspects qui forment les piliers de l'éducation enfantine - démontrant un déséquilibre entre ces deux piliers. De plus, les enseignantes maintiennent une posture autoritaire en contrôlant le comportement des enfants. Les compétences déployées indiquent ainsi une série de savoirs qui relèvent principalement de l'expérience des enseignantes, mais aussi de leurs valeurs et des représentations qu'elles ont de leur rôle professionnel.