Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
L'Europe et les pays européens ont placé l'éducation au numérique au coeur de leurs politiques. Ces dernières années ont vu l'augmentation sans précédent de préconisations, de textes de loi, d'initiatives ou d'appels à projets sur des questions aussi diverses que l'acquisition de compétences techniques pour accomplir des tâches professionnelles, le déploiement des collaborations autour des outils numériques ou le développement d'une expertise technologique. Ce livre propose un tour d'horizon des politiques à l'oeuvre en Europe, mais aussi aux niveaux nationaux et parfois régionaux ou locaux. Il dévoile de grandes disparités dans les infrastructures, les équipements ou les compétences, mais une volonté commune de développer une éducation au numérique inclusive et tournée vers le futur.