Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Comment commercer avec la Chine ? Faut-il nécessairement avoir recours à la compensation ? Dans quels cas est-il intéressant de fonder une joint-venture ? Qui sont les décideurs dans une affaire d’importation en Chine ? Quels sont les canaux d’approche du marché chinois ? Telles sont quelques-unes des questions auxquelles répond ce livre. Partant de l’analyse de faits concrets et s’attachant à l’explication des mécanismes du commerce extérieur chinois, ce livre est un guide raisonné. Il ne se contente pas de décrire les méthodes d’approche du marché chinois, il explique le comment et le pourquoi de chaque étape. Il donne le point de vue chinois sur chaque méthode employée par les industriels et commerçants occidentaux et indique les chances de réussite dans chaque cas pour aboutir en fin de compte à l’élaboration d’une véritable stratégie commerciale tenant compte aussi bien des objectifs poursuivis par la partie occidentale que des impératifs de la partie chinoise.