Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les responsables de l’action humanitaire se sont servi de la communication comme d’une arme pour réveiller les consciences et pour convaincre l’opinion publique et les États d’intervenir dans les situations d’extrême urgence (conflits armés, catastrophes naturelles, afflux de réfugiés). Au risque d’être pris dans le piège des médias, pour qui la misère devient un spectacle comme un autre. La force des images pousse davantage à l’émotion et à la compassion qu’à l’explication et à la compréhension, qui seules permettent l’action en profondeur.